create your own banner at mybannermaker.com!

Home

Friday 26 August 2011

Maafkan aku !!


Maafkan aku !! itu jer yang mampu aku ucapkan sekarang ! lepas nih kau
nak benci aku atau tak nak pandang muka aku , aku terima . aku redha. kalau
kau nak kata aku jahat , mainkan perasaan kau !! yer, teruskan ! aku tak akan
marah, aku tak akan benci kau . maafkan aku ! aku tak boleh sayang kau . aku tak
boleh cinta kau . aku tak boleh anggap kau lebih dari kawan ! 

kau terlalu baik ! kau sanggup datang dari jauh semata2 nak jumpa aku . kau sanggup
layan kerenah aku . tapi aku bodoh tak dapat nak menilai semua tuh ! aku mintak maaf.
aku tak boleh tipu perasaan kau ! aku tahu kau betul2 terluka bila aku bagitahu kau
hal sebenarnye. aku perlukan kekuatan tuk bagitahu kau apa perasaan aku dekat kau .
aku tak nak kau terlalu berharap ! aku tak kau kecewa ! 

kau terlalu baik untuk aku . aku tak layak utk kau !! =( percayalah , perginya aku
dari hidup kau, kau kan jumpa orang yang lebih baik dari aku ! aku tak boleh terima
cinta kau sebab hati aku dah jadi milik orang lain ! aku tak boleh sayang orang lain
selain dari dia . yer, mungkin dia tak romantik macam kau tapi dia lah yang
buat aku percaya pada CINTA ! 


aku cuma nak lelaki yang boleh bimbing aku . yang sentiasa sokong aku, yang tak 
pernah gelakan aku bila aku jatuh ! aku nal lelaki yang boleh terima family aku seadanya.
kau faham kan kenapa aku cakap cmnih?? perjalanan hidup aku masih panjang .aku lah 
satu2nya harapan mak ayah aku . aku tak nak diaorang kecewa dengan aku ! tapi 
kau tak boleh sokong aku time aku study ! kau sentiase mengeluh kalau aku cakap
nak sambung study lagi . kau tak faham, nih lah satu2nya yang boleh aku balas
jasa mak ayah aku ! 

sekiranya kau terbaca blog aku . maafkan aku ! lupakan semua tentang aku !
kenangan kita berkawan dulu akan aku ingat , kerana kau lah KAWAN BAIK aku !
KAWAN BAIK hnaya akan kekal sebagai KAWAN BAIK !! maafkan aku sekali
lagi . aku tak berniat nak lukakan hati dan perasaan kau . mungkin lepas nih kau dah
tak nak contact aku lagi. tak per, aku faham ! hurmm


No comments:

Post a Comment