Sunday, 7 August 2011

cinta ini milik kita sampai di syurga

" Awak, sejak mula2 kita kenal sampai sekarang , saya hanya sygkan awak seorang..tak pernah saya 
rasa perasaan sebegini..mula2 saya hanya nak permainkan awak , sabab saya terlalu kecewa dgn cinta
saya dulu..saya susah untuk percaya kepada cinta..pada saya cinta itu hanya menghancurkan hati dan
perasaan seseorang insan yang terlalu mengharapkan sebuah kebahagiaan yang penuh dgn cinta..
tapi bila saya dah kenal awak , saya mula percaya pada cinta.. walaupun pada mulanya saya takut
untuk berhadapan dengan cinta.. awak lah lelaki yg membuat saya jatuh cinta sekali lagi..dan orang
itu adalah awak..awak ingat tak masa mula2 kita kenal ?? melalui facebook jer..awak selalu comment
gambar2 saya..ada jer cerita lawak dari awak..awak tak pernah buat saya sedih , hari2 hidup saya 
dipenuhi dgn gelak ketawa..saya mula rasa diri saya yg sebenar dah kembali..bila awak tak online
saya mula tercari2 awak..sampai tak boleh tidur fikirkan tentang awak..bermacam2 saya fikir sama ada
awak sehat ke ataupun tidak , awk tgh buat apa.. masa tuh saya tak minta no fon awak..segan lah, saya
kan perempuan , so kenalah jual mahal sikit..hehe, satu hari tiba2 awak minta no fon saya..selalu kalau
ada yang minta no fon saya akan bg banyak alasan , tapi bila awak minta terus say bg taklepasakn
peluang,hehe ..sejak dari tuh kita semakin rapat , tiap2 malam awk akan call saya wlaupun hanya utk 
mengucapkan selamat malam, tiap2 mlm sy tdur lena sangat sbb awk akn nyanyi lagu yang saya suka..
walaupun suara jiran sebelah lagi sedap dari awak , hehe saya ttp nak dgr awak nyanyi..kalau saya
tak dengar suara awak 1 malam , saya tak dapat tidur .. awak igt tak tarikh ini 12/3/2007?? mestilah
awak akan ingatkan, itu tarikh awak luahkan perasaan sayang awak pada saya , dan tarikh tuh juga
saya jadi perempuan yang paling istimewa dalam hidup awak..hanya Allah saja yg tahu bertapa 
gembira saya pada masa tuh..saya rasa nak menjerit bagi satu dunia tahu yang kita saling sayang
menyayangi..saya ingat lagi, kenangan yang tak dapat saya lupakan , apabila genap 3 tahun kita
bersama , awak melamar saya..betapa indahnye saat itu..walaupon awak hnya bg sekuntum bunga
bukannya cincin..tapi saya amat menghargai dan terharu..akhirnye semua impian saya untuk hidup
bersama awak termakbul , 23/6/2010 sah lah saya jadi isteri awak... saat awak cium dahi saya, 
saya terasa amat bersyukur kpd allah, sbb pnjangkan jodoh kita.. saya tahu awak lah lelaki terbaik
pernah saya kenal..yang boleh bimbing saya..yang boleh menjadikan isteri yg seolehah..tapi allah tuh
maha adil dan mgetahui..jodoh saya dengan awak hanya bertahan 3 bulan sahaja..awak...saya
tak bermaksud untuk meniggalkan awak , tp inilah takdir.. ajal maut , jodoh pertemuan semua
dkt tangan allah ..saya hanya meninggalkan awak di dunia ini saja kerana saya percaya cinta ini
milik kita sampai disyurga.. insyaallah , kita akan bertemu di syurga satu hari nanti .. maafkan saya
kerana sembunyikan penyakit saya daripada awak , saya cuma tak nak jadi beban pada awak..saya
tak sanggup untuk melihat awak sedih .. izinkan saya pergi untuk selamanya..halalkan makan minum
saya selama kita menjadi suami isteri..jangan lupa untuk sedekah kan al-fatihah setiap kali awak
melawat pusara saya ..kenanglah semua kenangan kita bersama walaupun sekejap dalam hati awak
untuk selamanya.." yang amat menyayangimu, isterimu yang tersayang aliyah ..

::: sebenarnye nih berdsarkan kisah benar yang berlaku pada salah seorang yg aq syg dan mganggpnye sbgai kakak..nihlah surat terakhir dr dia untuk suami tersyg sehari sebelum die meniggal..aq ada edit untuk bebrpe
perkataan..juz tuk kongsi ngn korang bertapa bernilai cinta itu kalau kita betul2 hargai ::: hurmm..
sama2lah kita sedekahkan alfatihah untuk nur aliyah bnti sulaiman..

insaflah wahai playboy


playboy oh playboy insaflh korang2 oi !! ...
aq pelik sebenarnya napa lah mesti wujud PLAYBOY pada zaman sekarang..
yerr..mgkin korang2 yg jadi PLAYBOY nih pernah dikecewakan oleh someone yg 
korang sayang ker..tp bknyer dgn mnjadi seorang PLAYBOY korang boleh balas dendam ker
tp yg terkena tempiasnyer dkt gurl2 yg korang permainkan tuh oi.. korang xpkr ker apa perasaan
diorang bila tahu korang2 nih yg diorang syg sgt2 n prcaya hnya nak mainkan perasaan 
diorang sajer..nak kata korang xphm, pelik gak kan sbb korang mesti pernah kecewa so
xkan still xphm perasaan gurl2 yg korang mainkan tuh..ataupon korang nih
mmg dah hati batu , langsung dah xda perasaan utk faham per perasaan gurl2 yg korang
tipu n jnjikan jnji2 manis lah..kononye xkan curang , xkn tinggalkanlah..korang tahu x korang dah
bg 1000 harapan..per perasaan korang bila gurl yg korang cintan mati bg harapan dkt
korang n die tgglkan korang cam patung jer?? per perasaan korang wei??

ish3..kadang2 aq xpham kalau yerpon korang kecewa, bnyk lagi bunga2 yg comel
yg boleh syg korang, cinta korang..yang lagi buat aq pening n nak tergelak pon ada gak
PLAYBOY nih pandai pulak cari gurl2 yg cun2, comey2 , hot2 tuk dijadikan aweksss dia
yg keberapa pon ntahlah..hahaha, tahu pulak memilih..igtkan main kebas jer...
lg satu kredit hp korang xabz ker asik nk main mcj ngn berpuluh awekksss korang tuh..
kalau aq lah, aq xsggup mcj ngn org lain sbb nak save kredit mcj ngn si dia ..ish3
lgpon apa yg bestnyer ada awekss ramai n apa yg bestnyer jadi PLAYBOY??
buat pening kepala n tmbahkan serabut dkt otak jer...xpasal2 trsilap hntar mcj , haaa..mse tuh
barulah korang tahu tunggang terbalik hidup korang..

aq tahu aq xlah baik sgt nak bg advice dkt korang2 yg PLAYBOY tuh..tp aq pernah
rasa cmner dpermainkan n ditgglkan oleh PLAYBOY yg selama nih aq percaya dkt dia..
mungkin korang pon akn ckp prempuan pon ada yg jd PLAYGIRL tp PLAYGIRL 
nih xkan jadi kalau xda PLAYBOY ..
aq juz bg pendapat , kalau ada yg terasa or xsuka ngn apa yg aq tulis aq mnx
maaf sgt2..hurmmm..per2 pon selamat berpose ek..lg 4 jam lebih jer dah nak buka..huhu
xsbr dah..hahaha =)