Saturday, 13 August 2011

Nak sangat drift kan ?? ambik kau skali

Assalamualaikum .
amacam kenyang tak berbuka hari ini ?? jangan kenyang sangat oit nanti tak 
larat nak bawak perut korang yang comey tuh . hahaha . kenyang2 jugak
jangan smpai lupa solat terawih pulak . yerlah , nanti bagi alasan jer
kenyang tuh sebab tak nak pergi terawih . okeyh , sebenarnyer aq bukan
nak cerita pasal terawih ke , tapi pasal ada lah sorang pak arab nih 
nak drift sangat . tapi agak2 lah cikit , drift dekat mana pak arab oi ..hahaha
tak moh lah banyak cakap korang tengok jer video nih okeyh !! hehe


hahaha . amacam ?? drift gila kan sampai angkat jubah . tahu pulak muka pucat
bila dah laju sangat .hahaha

p/s : nak drift dekat litar lah baru syok ;p