Sunday, 14 August 2011

Juadah Berbuka !! nyumiee ^^

Assalamualaikum .

dah berbuka belom korang2 nih ?? mesti dah lah kan , yer lah dah pukul 9 mlm kot . huhu
kenyang tak ?? buncit tak perut tuh ?? hehe . hari ini aq buka nasi minyak masakan mak aq !!
woooo , delecious beb !! rugi korang tak dapat rasa , dah rasa sekali memang nak tambah jer .

masa buka tadi , aq makan macam dah tak ingat dunia . hahaha bukanyer kebulur ker weii
tapi sedap tersanagat2 ( sori bm aq dah KO ) haha . aq siap tambah dua pinggan taw .
dahlah sekarang tmbam, makin tmbam lah aq nampaknyer .huhu , tak perlah , asalkan
dapat makan puas2 masakan mak aq sebelum masuk U lepas raya nih . yerlah , boleh
pulak masa berbuka tadi mak aq cakap nanti dah pergi stdy dekat trengganu , dah tak dapat
rasa mak masak nasi minyak ! sob3 , sedih sehh . =(

sebab tuh lah aq makan banyak2 tadi .puas gila bila dapat makan masakan mak sendiri !
korang ada ker ? haha , guraw2 , tak mo terasa yer . huhu

nasi minyak ..huhu 

kurma daging ..huhu

acar sayur 

ayam masak merah . like! like!

air pulak , orange juice . terbaek lah !

harap maaf yer , gambar2 nih aq upload dr pak google jer . tak sempat nak snap lah.
kang mak aq kata buang terbiat ker pe snap gambar makanan time nak berbuka .
haha ;p amacam terliur tak ? kalau tak , memang korang tak ada perasaan langsung !
hahaha .

p/s : sok mak masak mee rebus pulak , adeii fav aq lagi nih ! hahaha.. makin tembam lah
nmpaknyer .huhu ;p