Friday, 2 September 2011

Tak nak pergi lah


kalau emak ayah aku nampk per yang tertulis kat gmbar ats nih memng dah kena 
halau dari rumah kot .hahaha . aku tak nak pergi sebab jaoh dari rumah lah. gila jaohlah
kalau setakat 2 0r 3 jam aku still leh terima tapi nih nak dekat 9 jam or mybe 10 jam..
perghhh, xpatah plak punggung aku nanti duk lam kereta tuh lama2. huhh, sabor jerlah 

dulu masa pilih2 U mana aku nak masuk bukan main lagi semua U aku letak jaoh2
sebaik aku tak letak sabah serawak agknyer kalau dapat aku yg melalak dulu .hahaha
punca aku letak jaoh2 sebab nk belajar berdikari, yerlah aku nih tal pernah duk jaoh dari
mak ayah aku, masa matrik dapat tak jaoh dr rumah..dalam 2 jam lebih dah smpai.
tiap2 minggu mak aku dtg jenguk , tiap2 minggu gak lah makn masakn mak aku.
kali nih tercampak jaoh, pastuh mak ayh aku dtg pon mesti sbuln skali or 3 buln skali.
dah sah2 aku kena 'HOMESICK ' nanti . sob3 =(

sempat lah aku menangis tadi masa mak aku tgh tolong aku packing barang..hahaha
mak aku pon touchng gak tapi pndai cover beb, huhu . per2 pon mak aku terbaek lah !!
bayangkanlah xsmpai sejam semua brg2 aku dah siap packing . kalau aku yg pcking tuh
belum tentu esok aku habis buat . tuhalh, mak aku ! hurmm..tanpa mak aku memang hidop
aku ntah lah apa nak jadi . siap mak aku asingkn lagi ubt2 mana yg nak bawak . 
semua lengkap!kalau aku demam ker selsema ker memang tak perlu risau , 
semua ubat mak aku dah readykn siap bwk plaster, koyok, bndage .hahaha, 
mcm2 jenis vitamin yang mak aku suruh bawak.hurmm.. pe lagi
 aku menangislh cm budak2 kecik ! huhu . yerlh aku kan ANAK MAK ! :D



haaa..amacam bnyak tak barang2 yang aku nak bawak nanti . hahaha, cam orang nak g
pindah rumah pulak . tadi tuh pon ada baju2 yg mak aku keluarkn balik , hehe .kalau ikutkn
aku nak jer bawak 1 almari baju aku tuh tapi kang tak muat pulak asrama, dah lah kecik 
* senior2 kata lah , tapi mmg betul pon . ish2, mana lah aku nak letak brg2 aku nih nti..haiihhh
kalau dekat ngn rumah mmg aku bawak 1 beg jer, haha tapi nih beribu batu oii..

lepas nih mulalah hidup aku sebgai seorng pelajar universiti ! hoh , dulu masa matrik cam
budak2 sekolah lagi . skema jer, haha sekarng dah mula lah cam orang2 dewasa. hehe
insyaallah , aku akn tunaikan impian mak ayah aku nak aku berjaya . aku janji akan beljar 
bersungguh * skema tol ayt ,haha . bak kata orang bukak buku baru , so aku nak
corakkn hidop aku kali nih dengan kejayaan & kegembiraan bukanye corakan
hidop aku dengan tangisan jer !! 

p/s : lepas nih kena blajr bhsa ganu dop ekh ??

No comments:

Post a Comment