create your own banner at mybannermaker.com!

Home

Sunday 21 August 2011

PT oh PT !! bakorr jer !!

ish3, pagi2 dah buat mood aq hampeh lah . adeiii, dah tak tahu nak luah dekat sapa !
so dekat blog comot aku nih lah aku luahkn . huhhh.. geram giler ! ada jer benda
tak kena bila nak masuk U ni . tak satu2 da problem .

mula2 WPP ( wang pendahuluan pinjaman ) tak dapat , okeyh still boleh bersabar.
tapi yang aku musykil lah kan, gaji ayh aku tak tinggi, aku tak pernah buat pinjaman
ptptn tapi still tak dapat..ntah dia tengok pada apa pon..tapi aku still cool jer.

cuma yang sekarang nih dah tak da cool2 lagi . dari hari tuh aku check email, setiap
saat tahu tak , tapi satu email pon tak terima & last email aku dapat dari ptptn
dia tulis 'PERMASALAHAN PINJAMAN PTPTN ' so? apa masalahnyer 
pon aku tak tahu . bila aku call nak tanya apa masalahnyer, line asik busy.
cam artis pulak ptptn nih . adeiii, bila dah dapat masuk line dia mintak no ic
, bila dah bagi terus senyap jer. nak main sorok2 ker ptptn oi ??

sekarang nih aku dah fedup nak tengok email lagi ! bagi harapan palsu jer !
haha . last2, tadi ayah aku call dari office dia kata dah tak yah nak pnjm 
ptptn , nanti ayh support . adeii, cian pulak aku tengok ayah aku.. padahal
sekarang nih banyak duit nak guna . lagi2 , orang2 yang pnjam duit ayah
aku tak bayar2 lagi. hurmmm..manusia kalau dah bagi betis nak peha pulak !!

hurmm..wahai PTPTN janganlah pilih kasih .. orang2 yang terlebih mampu
kau bagi pnjam tapi orang2 yang betol2 memerlukan cam aku nih tak nak bagi pulak
jual mahal lah tuh ! gedixx tol !!



No comments:

Post a Comment